torsdag den 25. marts 2010

Overspringshandling (i flertal)

Jeg lovede en fortsættelse af Barcelona-guiden, men jeg blev fanget af et fantastisk forfriskende forårsvejr og har derfor skulket herinde. Med en veninde under armen, gode forsyninger fra Den Grønne Ælling og et livligt Nørrebro måtte jeg overgive mig. Den blide, lune blæst mod ansigtet, børnelatter blandet sammen med ivrig fuglekvidder og en cappuccino med hjerte på toppen har altså en helt særlig kraft.

På samme måde som en dejlig dag kan efterlade bobler i maven har jeg det med Saras talentfulde streger. Især er hendes nye noteshæfter et stort personligt hit. Det handler bare om at vælge mellem de multifarvede Harlekin-romber, det maritime anker-look eller jeg-får-lyst-til-at-spise-dig-bolchestriberne. Alle hæfterne vil uden tvivl lyse op på mit skrivebord, og jeg vil glæde mig til at lave ordkrøllerier i dem. I Minimega-shoppen finder du endnu flere tæskelækre sager.

9 kommentarer:

Ida Nielsen sagde ...

Hold op de bøger er flotte!! Rigtig forårsagtige :-)

Linda sagde ...

@ Ida: Ja, de afføder nærmest forårshop og akut glæde :)

pernilleriksen sagde ...

Fedt design - jeg får en pludselig trang til at tage noter.

Anonym sagde ...

super fine :-)

Linda sagde ...

@ Helt enig.

Katrine Ny sagde ...

Tak for linket til shoppen med disse fine, fine bøger!!! Lige mig!

Linda sagde ...

@ Katrine: Fine bøger a la Saras er særdeles vanedannende, synes jeg.

julia sagde ...

yep eyep - Saras ting er totalt vanedannende. har mere papir liggende end jeg nogensinde får skrevet på. og kvaiteten er for lækker.

parisa mahmoudi sagde ...

Absolutely lovely patterns!!!!!!!! :)