søndag den 11. november 2012

Det gør mig glad på en søndag #14

#1: The Darjeeling Limited er vores fælles favoritfilm, så derfor skal den naturligvis i træ og ramme. Wes Andersons film fra 2007 oser af originalitetsoverskud. Location, skuespillerne, musikken ... jeg holder af det hele. 
#2: Efteråret leverer bunkevis af dage med tid til te, sofamagelighed og snacks - helt uden dårlig samvittighed. Det fortjener et high five! Jeg er blevet rigtig glad for ginger/lemon-urteteen fra Tante T, der smager sødt og luner.

 + Håber du nyder din efterårssøndag på allerrareste vis!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Linda.
Må jeg spørge om hvad det er for nogle Snacks der er i skålene.
Det ser godt ud.
Knus Laura

Malene sagde ...

Den film kender jeg ikke, men jeg har stor tillid til dine anbefalinger, så den må på to-see-listen :)

Marian N. Larsen sagde ...

Den film har jeg heller aldrig hørt om. Den må jeg tjekke ud :) Jeg er også blevet helt pjattet med te i tiden - hver kop er et afslappende pusterum!

Ida sagde ...

Moonrise Kingdom har givet mig blod på tanden, så Darjeeling Limited skal snart ses. The Royal Tennenbaums var for mærkelig til min smag.
Jeg er også, modvilligt, hoppet på sundhedsvognen, så min snack skål ligner din til forveksling.
God søndag!

Sandra sagde ...

Hvor er den fine snack 3-i-1 skål fra? :)

familiendanmark.bloggersdelight.dk sagde ...

Jeg tilslutter mig - kender heller ikke den film. Men det må jeg vist hellere komme til. Så har jeg endnu en undskyldning for at udskyde læsningen af "Fifty Shades", som mine veninder har presset mig til...

Michelle sagde ...

Åh, jeg er vild med Darjeeling Limitied, og jeg får altid lyst til at besøge Indien (igen), når jeg ser den film. Har du set hans nyeste: "Moonrise Kingdom"? For den er godt nok også ret fantastisk.

I dag så vi også én af vores favorit film, nemlig "Rumrejsen 2001" af Stanley Kubrik, og der overvejer vi lidt at købe en plaket med et stilbillede derfra, for er der nogle fantastiske billeder med i den film.

MTS sagde ...

Det er også en af mine yndlings film :-) Hvor er den fine plakat fra?