tirsdag den 13. november 2012

Konkurrence; vind billetter til teaterkoncerten Hvid Magi

Nu har du og en ledsager chancen for at opleve Hvid Magi - den anmelderroste hyldestforestilling til Anne Linnet. I samarbejde med Betty Nansen Teatret har jeg nemlig fået lov til at udlodde 2 x 2 billetter til stykket den 27. november kl. 20. Og du kan godt glæde dig, for stribevis af glade anmeldere og 20.000 tilskuere kan ikke tage fejl. Hvid Magi er en teaterkoncert ud over det sædvanlige, der hylder Anne Linnets musikalske univers.

Kunstnerkollektivet Sort Samvittighed har taget over 20 af Anne Linnets sange under kærlig behandling og drysser på overbevisende manér musikalsk drømmestøv ud over publikum. Jeg glæder mig sådan til at tage min mor under armen, blive tryllebundet og opleve en forestilling, der vil ryste mig helt ind i mit indre univers, univers, univers.


Sådan er du med i konkurrencen: Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar med dit navn og din mail. Jeg finder to teaterheldige vindere mandag den 19. november og kontakter vinderne direkte. Held og lykke!

Info: Hvid Magi spiller på Betty Nansens hovedscene d. 23/11-22/12. I to sæsoner har Hvid Magi spillet for fulde huse, men nu er den på plakaten for sidste gang. Varighed: 2 timer (inkl. pause) Mere info her.

49 kommentarer:

Sara sagde ...

email: sarahjerming@yahoo.dk

Maria Poulsen sagde ...

Jow tak :)
Mariapoulsen@gmail.com

Maja VJ sagde ...

Øj det gad jeg godt kunne invitere min mor med til!! Hun elsker Anne Linnet :-)
Hilsen Maja
Maja.vestergaard.joergensen(a)gmail.com

Stine sagde ...

Det skal min bedste ven med til hvis jeg vinder!
(krydse, krydse fingre)

Hilsen Stine
smulbjerg@live.dk

bykathrine sagde ...

Jaah, en dejlig konkurrence!
kathrinebaandrup [@] hotmail.com

Marie sagde ...

Øøøj!
mariehvidt@hotmail.com

MarieHL sagde ...

Jeg vil så, så, så gerne se den forestilling! Anne Linnet er sej, og det er de damer der godt nok også. Og så har min mor passet instruktøren i børnehaven. Jep. Så mor må med!
mhlykkegaard@gmail.com

Camilla sagde ...

Ih den forestilling ville jeg bare gerne ind og se sammen med min mand :)

Vh
Camilla
camilla_hovej@hotmail.com

Anna sagde ...

Anna,
annas4b@hotmail.com :)

Debbie sagde ...

Sikke en fantastisk konkurrence! Jeg elsker præmier der giver dig én på opleveren, så jeg er selvfølgelig all in på den her konkurrence. ;-)

- Debbie
debbie-andersen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Det vil jeg gerne opleve, så vil jeg også tage min mor under armen
Lisbeth
Pipaluk2@hotmail.com

Luna sagde ...

Åh ville da være rart med sådan en tur :)

heydetluna@hotmail.com

www.lunaworm.dk

Luna sagde ...

Lunabrondal@hotmail.com
Fantastisk forestilling! Anbefaler ALLE at se den! Man går virkelig glip af noget stort og utroligt, hvis man ikke får den set. Og jeg tror ikke at den bliver genopsat en fjerde gang - så det er nu eller aldrig! Køb billetter! :)

Anonym sagde ...

Dejligt Linda, min mand og mig vil meget gerne vinde! kh anjadalby@gmail.com

Birthe sagde ...

Fristende!!!
Birthe
birthenobel@gmail.com

Katrine sagde ...

Hold op, jeg vil have mange flere kulturelle oplevelser i det nye år! Hvorfor ikke starte her ;-)

kathansen@live.dk
Katrine

Xenia sagde ...

Xenia
hjemmehosxenia@gmail.com

Katrine Johannesen sagde ...

Jeg vil også tage min mor med!

Anonym sagde ...

Åh, den teaterkoncert vil jeg SÅ gerne se!

Knus fra stine

stinemariesonne@hotmail.com

familiendanmark.bloggersdelight.dk sagde ...

Sådan! Det ville være den perfekte gave til en i familien :-)

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Snullemor sagde ...

Yes!

snullemor@gmail.com

: )

Henrik Teglborg sagde ...

Henrik Teglborg
hteglborggmail.com

Tanja sagde ...

tanja-clausen@hotmail.com

:-)

Ida sagde ...

Ej hvor fedt :)
idawestphall@hotmail.com

Susie Rasmussen sagde ...

En kulturel give away - hvor fedt :) 030786(a)gmail.com

Ida H sagde ...

åh det vil jeg gerne invitere min mor med til!

Kh

Emilie sagde ...

Emilie, emi.fuglsang@gmail.com

Prinsesse Suh sagde ...

Var vild med første del, men syntes at del 2 var lidt langsom. Håber de har rettet op på det, hvis jeg får lov at se den igen...

Anonym sagde ...

Ih den vil jeg rigtig gerne se. Krydser fingre...
Tina (tdalgas@ofir.dk)

Anonym sagde ...

Me me me! God torsdag! astridmarien@live.dk :-))))

Frederikke sagde ...

Niiice! min mail er olgapolka89@hotmail.com (ja, jeg lavede den da jeg var 13...) ;-)

wfood sagde ...

Karoline
Karolinewinckler@gmail.com :-)
Fantastisk blog du har!

wfood sagde ...

Karoline
Karolinewinckler@gmail.com :-)
Fantastisk blog du har!

Anonym sagde ...

Josephine
losefune@gmail.com

Jeg vil tage min storesøster under armen, som elsker hendes musik og ku bruge en god aften i teatret!

Line sagde ...

Line Vestergaard Lauritzen, linelauritzen@gmail.com

Kamille Løje sagde ...

Og synge med! Åh ja, jeg vil gerne være med i lodtrækningen:)
:) Kamille, kamillel@gmail.com

Henriette sagde ...

Åh, det gad jeg godt vinde. Jeg vil krydse fingre fra NU af til mandag.

Henriette
henriette@henriettem.dk

Silke sagde ...

Sikke fint!!!
Katrine Rosenbæk på katrinerosenbaek@hotmail.com. Krydsede fingre.

Astrid Søndergaard sagde ...

Astrid Søndergaard
astrid_sondergaard@hotmail.com

Eva sagde ...

Ih, hvor vil jeg bare gerne vinde og invitere min mutti med ind og se stykket.
Krydser fingre!
Eva Jensen
Eva_19_90@hotmail.com

Anonym sagde ...

Jeg er med !!
Kh Pernille
Pernilleudesen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Jeg vil dæleme også gerne ind og se teaterkoncert!

Kh Marie

skarptrav@hotmail.com

Mai-Britt sagde ...

Fantastisk konkurrence.

mai_brittm (@) hotmail.com

Metze sagde ...

Fantastisk. Jeg så også koncerten i 2011, og det var en fed oplevelse :)
Mette Jensen
medte@hotmail.com

Anna sagde ...

Uh ja, det ville lige være den rigtige næste forestilling, til min teaterglade ven og mig:
Anna
anna.boennelycke@gmail.com

Anonym sagde ...

Sejt.
nina_l_jensen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Mathias k
Mathiask1988@hotmail.com

Anonym sagde ...

Stakkelsdreng@gmail.com
Steffen