søndag den 30. december 2012

Det gør mig glad på en søndag #20

#1: Det er knughyggeligt med niece-besøg. I dag stod den på forsinkede julegaver, pandekager og indhentning af knus, kram og svenske gloser. Filippa er blevet farlig glad for at pakke gaver op henover julen - gerne også andres.
#2: Alt i min krop smiler og bobler, når jeg ser min storesøsters voksende mave. Jeg tæller ned til marts, hvor jeg bliver moster for tredje gang - én stolt, storsavnende og krammesyg af slagsen. Og det bliver endnu en pige

4 kommentarer:

Malene sagde ...

Det lyder som den perfekte optakt til et nyt år. Godt nytår søde Linda.

Mille sagde ...

Hold fast hvor er din lille niece bedårende!! Tak for din dejlige besked hos mig- håber vi blogges ved- er vild med dine glimt og måde at skrive på. Godt nytår - Kh Mille

VibekeVejs sagde ...

Hej!
Har lige fundet dig via Kræftens Bekæmpelse.
Er vild med din blog, - teksterne og dine fotos - går lige i min kreative sjæl m træsko på :) - glæder mig til at følge med ;)
Superdejligt med familieforøgelse - lykka till din søster <3 - kh. Vibeke Vejs

Anne sagde ...

Åhh hvor dejligt med en niece til!! :)
Godt nytår kære Linda, dejligt at høre du havde nogle fantastiske dage!!

Kh