søndag den 20. januar 2013

Det gør mig glad på en søndag #23

#1: Min søndag startede med en kop velskænket aeropress og lyden af Frk. Kræsen, som har lavet en mægtig fin og underholdende radioudseendelse om netop kaffe. Kombinationen kunne sagtens blive en fast søndagsrutine.
#2: Jeg er helt ny i Patti Smiths univers. Jeg lytter både til hendes Horses fra 1975 og Banga fra 2012, og især hendes stille numre kan virkelig tø mit vinterfrosne hjerte op. I går løb jeg så ned til biblioteket, da det endelig var blevet min tur til at læse Just Kids. Jeg forventer en bog, der føles som et magisk og kreativt rusmiddel.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Åh hvem der bare havde Just Kids tilgode! Nøj hvor er du heldig, og du kan helt sikkert godt glæde dig. Jeg var tryllebundet af både sprog og historie. Fik den på engelsk i julegave og glæder mig til at læse den uden dansk oversættelse.
Ha' en dejlig søndag, Linda!

Frk. Kræsen sagde ...

Du kan tro jeg bliver glad og smigret, når jeg læser så fine ord om mig selv. T a k Linda. Din kaffe ser virkelig god og søndagshyggelig ud.