tirsdag den 29. januar 2013

Hjerte på overarbejde

Vi er ude på den anden side igen. Væk fra hospitalet og de ugentlige og daglige besøg på kemo- og stråleafdelingen, væk fra tårerne i jakkeærmet, når de pludselig overraskede midt i Netto. Tilbage er uvisheden, ventetiden og følelsen af ikke rigtig at kunne gøre noget. Vi bruger tiden på at sunde os, på at kramme og snakke. Hverdagen finder sit fodfæste igen, men indeni føles tingene anderledes og ændret. Og så er mit hjerte på overarbejde. Det prøver nemlig både at hele og forberede sig på næste etape. En etape, vi ikke ved, hvad bringer.

17 kommentarer:

Emma sagde ...

Det er barskt, det der rammer hjertet. Jeg puster al mulig kærlighed i din retning, Linda.

Mette sagde ...

Jeg er helt tom for ord, men sender dig et kram.

fasterfis sagde ...

Åh, det etaper har så mange forskellige følelser i sig, og lette er de jo ikke.

Jeg håber det lille hjertes overarbejde får lidt ro i nogle stunder og alt det bedste sendes med virtuelle kram til dig.

Michelle sagde ...

Kan ikke gøre så meget andet end at sende en virtuel krammer din vej. Den kommer her: ...... *kram*.....

Losarinas mor sagde ...

Nej, det er ikke let..Det er faktisk rædselsfuldt og aldeles forfærdeligt.
Knus

Sofie sagde ...

Jeg sender dig, din mor og dine kære en masse kram og tanker <3

Laura - the Sweet Spot sagde ...

Sender kram og tanker til dig og din familie. Håber alt bliver godt på den anden side.

PernilleW sagde ...

Øv, hvor må det være en svær tid for jer. Men dejligt, at du er omgivet af kærlighed og varme. Kh og tanker herfra

Hazel sagde ...

Uf, uf, uf. Krydser fingre for jer så hårdt jeg kan og håber på det bedste!

karen sofie sagde ...

Åh, kæmpe kæmpe kæmpe meget kærlighed til jer. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være, men det lyder, som om du holder hovedet højt og er der for din mor, og den styrke må virkelig gøre noget. Jeg krydser fingre og hepper og sender bunkevise af tanker og gode vibes til jer.

Malene sagde ...

Krammer herfra.

Maja_B_ sagde ...

Tanker og alt godt...
/Maja B

Ann-Christine sagde ...

Stort kram og gode tanker <3

Trine Lykke sagde ...

Får en hel knude i maven. Sender dig alt det bedste!

Anette Andersen sagde ...

Tanker, knus og håb til dig og dine kæreste Linda.......
Sygdom gør virkelig noget ved vores hjerter. Angst og håb går hånd i hånd. Nogle gange er de vilkår vi stilles overfor så urimelige, men når man efter en årrække tænker tilbage på en meget svær tid så er det rart at huske på at man har været der for hinanden. Sygdom er vi magtesløse overfor men relationerne mellem de mennesker der er involveret i sygdomsforløbet er så væsenttlige - at man på skift kan græde og trøste. På skift være ovenpå og tage sig af, og være nede og være den der bliver taget af.....
Uvished og dermed magtesløshed er størrelser som vi ikke kan planlægge os rationelt ud af - vi kan kun være i følelserne og det er meget svært. Knus Anette

Marian N. Larsen sagde ...

Åh linda - jeg kender desværre alt for godt det du går igennem lige nu. Pyt med tårer i netto for det er virkelig ligemeget. Tårer er en slags nødvendig trøst for hjernen, som du også må passe på sammen med dit hjerte. Jeg sender dig knus, tanker og god karma til det du og din familie går igennem.

KNUS Marian

Iben sagde ...

Åh, Linda. Kræft og mor burde ikke kunne nævnes i samme sætning! Jeg ønsker din mor alt det bedste og håber, at I kommer godt igennem næste etape.