søndag den 3. februar 2013

Det gør mig glad på en søndag #24

#1: Jeg bliver ør af lykke af at tilbringe en dag i selskab med niecen. Det bedste jeg ved er at være "moster hinda."
#2: Jeg har brugt noget af min søndag på at genlæse jeres kommentarer i forrige indlæg. Det er egentlig ofte med splittelse, at jeg skriver den slags indlæg med ord fra et hjerte i tusind skår. Men jeg er for evigt bekræftet i, at jeg har verdens bedste og mest betænksomme læsere. Tak for hjælp, klap og kærlige tanker.

5 kommentarer:

Malene sagde ...

Moster Hinda og faster Nene (moi), vi kunne udgøre en fin duo ;)

Ditte Rasmussen sagde ...

Jeg sender få ord, men mange tanker i din retning.

Kh Ditte

Hverdagens Ro sagde ...

Genkender de tusinde skår. Min verden ramlede også, da min mor fik konstateret kræft for 5 mdr. siden. Vi er nu på sidste uge af hospitalsbesøg for denne omgang, og beder for gode scanningsresultater, så "denne omgang" kan blive "for evigt"...

Sender mine tanker til dig, og håber I kan finde styrken i familien. Nogle ting sætter livet i perspektiv, og gør en glad for selv de grå dage...

Marian N. Larsen sagde ...

Moster Hindbær! Det ville passe helt perfekt til dig ;) Hvor er din niece da også bare for sød!

Iben sagde ...

Du rammer helt plet, Linda. Det er nemlig helt fantastisk at være moster. Jeg er også moster, og jeg bliver bare så glad, når mine små niecer og nevø siger "Moster Iben". Den ene kalder mig dog "Moster Driben". Men jeg ved, hvad hun mener :-)