søndag den 17. februar 2013

Det gør mig glad på en søndag #26


Som øko-dulle stepdanser jeg nærmest, når jeg modtager en pakke fyldt med grønne produkter. Økologiske skønhedssager uden dit, dat og dut har for længst vundet mit hjerte og et par meter hyldeplads på badeværelset. Men det er selvfølgelig ikke nok med høje øko-procenter og certificeringer – det skal også virke. Så jeg har testet og kastet huden i en omgang cremet og smørbart økologi fra lettiske MÁDARA.

+ Læs med på Consumer-lab, hvad jeg synes om produkterne.

4 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

Madera er et af mine faste favorit-økomærker gennem snart 4-5 år! Jeg elsker den milde duft, øko-certificeringen og netop det med, at funktionaliteten er i TOP! Love Love Love!

linda; sagde ...

@ marian; hvad bruger du udover renseskummen? jeg tror faktisk, det var dig, der i sin tid anbefalede mig mærket:) det er virk-virkelig godt.

Stina sagde ...

Har du en god frisør du kan anbefale (beklager det ikke lige passer til indlægget, men kunne ikke finde en mail, jeg kunne kontakte dig på) :-)? Kh

linda; sagde ...

@ stina; beklager mit sene svar - helt i orden du skriver her :) jeg kan anbefale tanja hos salon jargon i jægersborggade, og ellers har jeg også gode erfaringer med elsebeth fra saks cph. håber, det kan bruges!