onsdag den 13. februar 2013

High fives & holdånd


Der er bogstavelig talt kommet fart på mit løberi. Jeg havde ellers ikke forestillet mig, at det var i den mørke tid, at jeg for alvor ville få slidt mine løbesko. Men så skete der det, at verdens sejeste & sødeste kollegaer og jeg lavede en lille løbeklub. Det var mest for sjov, men nu er det blevet en heppende og high five-motiverende en af slagsen.

Vi er tæt på holdtrøjer-tilstande. Og pludselig dukker ord som 'halvmarathon' op, som for bare et par år siden var et fremmedord i min verden, for jeg har ikke 1 % konkurrencemenneske i mig. Løb er pludselig blevet sjovt og basis for brede smil - og jeg kan så godt lide den følelse, der bliver siddende i kroppen efter en pulsbankende løbetur.

+ Fik jeg sagt, at jeg har verdens sejeste & sødeste løbekollager?

4 kommentarer:

et delerum sagde ...

Sejt at du sådan er kommet godt i gang med løb. Jeg løber absolut mest af pligt, men elsker nu også den følelse man har i kroppen ved endt løbetur. Halvmaraton ligger dog nok ikke indenfor mine kommende mål...
/tina

Anonym sagde ...

Det kyder simpelthen så hyggeligt og fedt at have gode løbekolleger!
Jeg har løbet halvmaraton og jeg kan absolut anbefale det - det er hårdt, men muligt - og det er så glædesfremkaldende at passere målstregen!
God løbevind:)
Kh Mette

Marian N. Larsen sagde ...

hvor lyder det bare fedt! Jeg hepper på dig.... og gad også godt være i løbeklub for jeg er også ringe til at presse mig selv....

PROVINS sagde ...

Åh hvor det lyder godt for dig med løbe venner! en dag ude i fremtiden kommer jeg med!! Jeg tør virkelig bare ikke endnu :-)